Bent u tevreden over de dienstverlening?
Een compliment? Dat horen we graag.
Wij doen ons werk met plezier. En als dat ook zo voelt voor jou, horen we dat graag.
Een compliment is voor ons team een bevestiging dat we op de goede weg zijn.
Niet tevreden? Laat het ons weten.
Ons streven is om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Over onze dienstverlening of over een leverancier die we hebben ingeschakeld. We horen dat liever direct van je dan dat je ermee blijft zitten. Alleen dan kunnen we het verbeteren.
Hoe werkt onze klachtenprocedure?
Bespreek je klacht eerst met de medewerker die jouw vraag of verzoek behandelde. Vaak is een probleem sneller opgelost als we er samen naar kijken. Kom je er samen niet uit? Dan kun je een officiële klacht indienen. Je kunt meer lezen over onze klachtenregeling via onderstaand document.